Ekofarma Rybí zahrada hledá srdcaře, co jí pomůže s obchodem!

Téhle pozici můžeme říkat obchodní manažer, pokud je to pro někoho uchopitelnější. Prakticky se jedná o někoho, kdo stejně jako my uvidí v našem snažení hlubší smysl a pochopí unikátnost našeho produktu. Někoho, kdo nebude jen obchodník, ale primárně nadšenec a srdcař. Pak už jen stačí charisma, trocha zkušeností s obchodním vyjednáváním a chuť patřit mezi nás.

Tahle pozice je tak trochu lahůdka. Počítá se zkušenost s B2B i B2C obchodem, srdce s divokostí a energií odpovídající startupům a chuť prošlapávat cestu v novém food segmentu.

100% věříme tomu, co děláme. Naše produkty jsou super kvalitní, zdravé, lokální, mají příběh a přesah. Naše produkce neustále roste a potřebujeme někoho, kdo ji dostane ke koncákům, kteří ji umí ocenit..

Máš rád výzvy? Nebaví Tě komerční produkty a nepotřebuješ zaběhnuté struktury a procesy? Umíš posouvat věci dopředu? Hledáš cesty místo překážek?

Tak přesně Tebe hledáme!

 

Co by bylo “to Tvoje” :

  • aktivně hledat nové partnery napříč trhem 

  • mít odpovědnost za kompletní proces akvizice

  • pečovat o stávající kmen, zaměřit se na neustálé zlepšování prezentace, vysvětlovat

  • pravidelně diskutovat s týmem, sdílet s ním své obchodní výsledky

  • přinášet info z trhu a ideově pomáhat rozvíjet produkty

Co je pro nás důležité:

  • zkušenosti z B2B salesu

  • schopnost dobře nacítit naši produkci a umět ji prodat

  • umění vytvářet oboustranně výhodná partnerství, umět vyjednávat

  • schopnost pracovat v týmu

  • plná zodpovědnost a samostatnost v plnění svých cílů

Co by Tě mělo bavit a motivovat:

  • být leaderem nového food subsegmentu

  • tým nadšenců, kde se energie násobí

  • velký prostor pro vlastní invenci a realizaci

  • možnost pracovat na něčem, co má dlouhodobý smysl

  • motivující ohodnocení v krátkém i dlouhém horizontu s možností účastnit se opčního programu

 

V případě zájmu volej, nebo piš Marcele na +420606168306 / m.sroubkova@gmail.com

fixed-img

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení